Strony

Lizaki od 7pharma

środa, 14 marca 2018

Udostępnij ten wpis:
Dziś mam coś dla łasuchów ale nie tylko.



Lizaki od 7pharma:



"Lizaki z zestawem witamin o smaku truskawkowym i malinowym zawiera kompozycję 10 witamin niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania każdego organizmu.




                                     W 100 g,         w jednym lizaku (8g):
wartość energetyczna  551 kJ/132 kcal          44 kJ/11 kcal
tłuszcz                               0 g                              0 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0 g               0 g
węglowodany                  90 g                           7,22 g
w tym cukry                     0 g                               0 g
Białko                               0 g                               0 g
Sól                                   2,69 g                          0,22 g"



W ofercie są również lizaki na dolegliwości lokomocyjne o smaku pomarańczowym i lizaki na gardło o smaku malinowym.



"Lizaki na dolegliwości lokomocyjne o smaku pomarańczowym bazuje na wyciągu z imbiru, który eliminuje uczucie dyskomfortu i nudności w trakcie podróży.

                                             W 100 g                   w jednym lizaku (8g)
wartość energetyczna       558 kJ/134 kcal              45 kJ/11 kcal
tłuszcz                                       0 g                                 0 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0 g                          0 g
węglowodany                          90 g                                7,18 g
w tym cukry                            1,32 g                             0,11 g
białko                                        0 g                                  0 g
sól                                           2,69 g                              0,22 g


Lizaki na gardło o smaki malinowym zostały stworzone na bazie ekstraktu z szałwii i tymianku, oraz z dodatkiem witaminy C i D3




                                                              w 100 g                   w jednym lizaku (8 g)
wartość energetyczna                       551 kJ/132 kcal                44 kJ/11 kcal
tłuszcz                                                       0 g                                   0 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone          0 g                                   0 g
węglowodany                                           90 g                                7,22 g
w tym cukry                                              0 g                                   0 g
białko                                                        0 g                                   0 g
sól                                                            2,69 g                               0,22 g."



Miałam pisać czy dobre w smaku, ale zamieszczę filmiki z reakcją mojego synka. One powiedzą wszystko - wiadomo dzieci lubią słodycze, ale mój syn jakby mu coś się nie spodobało zacząłby pluć, a tym czasem chciał zjeść wszystkie lizaki na raz ( zdaję sobie sprawę jak brzmi mój głos po nagraniu - więc po prostu nie zwracajcie na niego uwagi :)







Ja powiem tylko, że mi przypominają smak dzieciństwa. Dlaczego? Kto jest takim dinozaurem jak ja z pewnością pamięta cukierki pudrowe - teraz też są, ale to nie to samo. A te lizaki smakiem przypominają mi właśnie tamte cukiereczki.




Dodatkowo mają ciekawy kształt - nie okrągły czy owalny jak tradycyjnie większość lizaków - przypominają mini UFO na patyku. Co jak wiadomo dodatkowo zachęca dzieci żeby po nie sięgnąć.



Zaznaczam iż nie tylko Pawełek testował ale i bratankowie, a także moja znajoma diabetyczka - opinia wszystkich jest taka sama "pyszne". Od diabetyczki dodatkowo dostałam pytanie gdzie można kupić? I zapewnienie, iż są bardzo orzeźwiające i z miłą chęcią jeszcze nieraz po nie sięgnie.



Gardziołko nas w ostatnim czasie nie bolało, więc nie jestem w stanie powiedzieć czy działają. Tak samo jak nie jestem w stanie powiedzieć, czy lizaki na dolegliwości lokomocyjne przynoszą ulgę - bo zwyczajnie nie mam w otoczeniu nikogo z takimi problemami. Jednak spróbowaliśmy z ciekawości smaku i jest super.



Dajemy 10 wszystkim razem i każdemu z osobna, za ciekawy pomysł przemycenia witaminek dla naszych kruszynek. A także zachęcam do osobistego bliższego zapoznania się z produktami firmy 7pharma.



Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

Strona

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do zostawienia śladu po swojej obecności :)


2 komentarze

  1. Świetne te lizaki, szczególnie na gardło. Pomagają jak pastylki, ale lepiej smakują :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia