Strony

BINGOSPA - Kolagenowa esencja do kąpieli z kofeiną

środa, 28 marca 2018

Udostępnij ten wpis:
Zaczynamy przygodę z produktami od BINGOSPA.
Na pierwszy wpis mam dla Was kolagenową esencję do kąpieli z kofeiną:



Kolagen jest jednym z naturalnych budulców skóry, który pomaga w utrzymaniu jej prawidłowego nawilżenia.
Ta esencja ma właściwości regenerująco wygłaszające, dzięki czemu przywraca świeżość i prawidłowe nawilżenie skóry.



Bardzo przyjemny, subtelny zapach.



Prosta w użyciu: do wody należy dodać raptem 2 nakrętki produktu. A potem najzwyczajniej zażyć kąpieli.

No i wydajna oraz działająca znakomicie.



Jak wiadomo skóra jest narażona na różne czynniki zewnętrzne, które nie zawsze jej sprzyjają. W dodatku ma ona również własne predyspozycje (skóra mieszana, sucha...).

Moja skóra zawsze wysuszona już podczas pierwszego użycia miałam wrażenie jakby wręcz wchłaniała wodę. Po kąpieli była zupełnie inna.



Esencja stosowana przez kilka kolejnych dni sprawiła, że czuję znaczącą poprawę w kondycji mojej skóry. Przede wszystkim przestała pękać (zwłaszcza na dłoniach i stopach) i swędzieć, a to jak dla mnie jest mega plusem tego środka. Łatwość użytkowania, zapach, wydajność są niewątpliwie dodatkowymi atutami.


Dodatkowo, moim zdaniem cena za dość duże opakowanie nie jest jakaś wygórowana i każdy spokojnie może sobie na nią pozwolić.



Daję 10 i zachęcam do osobistego, bliższego poznania tego produktu, zwłaszcza osobom, które chcą dbać o kondycję swojej skóry.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wpisy i komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia