Strony

Bazarek Deko

czwartek, 8 marca 2018

Udostępnij ten wpis:
Dziś mam coś dla osób lubiących decupage.
A w tym wypadku jest to decupage idealne na nadchodzące święta wielkanocne:


Pięknie jajeczka, które można ozdobić wedle własnego uznania.


Kontur w połączeniu z np wypełnieniem farbką lub flamastrem z pewnością będzie prezentował się niesamowicie ( owieczki na łące - cudo).


Teoretycznie po zawieszeniu drugiej strony nie widać, ale kto powiedział że nie możemy dać upustu własnej wyobraźni i nie namalować tu nieco inny wzór lub po prostu ten sam tylko w innych kolorach.


Jajko z kokardką, które dodatkowo można umieścić na podstawce i postawić w dowolny miejscu.


Tu już zupełnie nasza wyobraźnia może puścić swe wodze.


Możemy ozdobić tylko kokardkę, możemy całe jajko. Możemy również podstawkę.


Tym razem mamy proste jajko na ślicznie wykończonej podstawce. Oczywiście od naszej weny zależy jak będzie ono wyglądało później.


Możemy ozdobić tak jedną jak i obie strony i umieścić w dowolnym miejscu w domu.


Jajko z owieczką, owieczka z jajkiem, która nie dość że sprawi radość podczas dekorowania, to jeszcze może służyć jako podstawka pod np pisankę.


Owieczka z wyraźnie zaznaczonymi szczegółami jest po prostu słodka :)


Wszystkie elementy tak dobrze do siebie pasują iż nie potrzeba do złożenia żadnych narzędzi czy klejów.


Po złożeniu elementów pasują one do siebie idealnie.


Szczerze mówiąc jak dla mnie nawet bez dodatkowego ozdabiania wszystko prezentuje się niesamowicie.


Surowość drewna ma jednak swój niepowtarzalny urok.



Choć ogólnie rzecz biorąc deseczka nie jest gruba i wydawałoby się, że jest bardzo delikatna, to jednak jest bardzo solidna.

Dbałość o szczegóły wykończenia każdego detalu zasługuje na słowa uznania. Ja jestem pod wrażeniem tego, co ludzie potrafią zrobić z takim materiałem jakim jest drewno, a tu producent wyczarował takie cudeńka.

Osobiście nie mam zdolności artystycznych więc nie brałam się za ozdabianie tych przedmiotów. Tym bardziej, że najzwyczajniej w świecie podobają mi się one w takiej formie w jakiej są. Jednak pole do popisu miałby ktoś kto nie tylko lubi ale i potrafi odpowiednio zabrać się za taką pracę.


Daję 10 za pomysłowość i solidność wykonania.


Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

Facebook

Sklep

Zapraszam na kolejne wpisy :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia