Strony

Oral - B 9000 Genius

środa, 12 lipca 2017

Udostępnij ten wpis:
Chciałam Wam przedstawić jedną z moich ostatnich kampanijnych zdobyczy.
Miałam możliwość zostać jednym z ambasadorów marki i do testów otrzymałam najnowszą szczoteczkę elektryczną Oral - B 9000 Genius



"Oral-B Genius 9000 to inteligentny system szczotkowania, który komunikuje się z użytkownikiem.
Współpracuje z Tobą podczas szczotkowania, dokładnie czyszcząc każdy ząd z osobna, dociera do często pomijanych obszarów jamy ustnej i zapewniając wysoką jakość szczotkowania każdego dnia ( technologia oscylacyjno - rotacyjno - pulsacyjna ).
Okrągła główka szczoteczki inspirowana doświadczeniami dentystów usuwa więcej płytki nazębnej w trudno dostępnych miejscach.
Chroni dziąsła, automatycznie zmniejszając prędkość i siłę nacisku w przypadku zbyt mocnego szczotkowania ( technologia potrójnej kontroli siły nacisku).
Aktywnie monitoruje szczotkowane obszary jamy ustnej, informując Cię o tych miejscach, któe nie zostały wyszczotkowane, dzięki czemu żaden obszar nie zostane pominięty ( technologia wykrywania położenia).
Informuje Cię o tym kiedy należy zakończyć szczotkowanie (profesjonalny timer).
Jest wyposażona w baterię litową i supernowoczesny akumulator, który umożliwia korzystnie ze szczoteczki nawet przez 12 dni po naładowaniu.
Posiada funkcjonalne etui podróżne, które umożliwia naładowanie nie tylko szczoteczki, ale i Twojego smartfona.
Pierścień wokół szczoteczki jest widoczny niezależnie od kąta czyszczenia, dostarczając Ci informacji o sile nacisku, czasie szczotkowania ( timer) oraz połączeniu Bluetooth. Możesz też spersonalizować swoją szczoteczkę wybierając 1 z 12 kolorów na który ma się podświetlić.

Aplikacja do mycia zębów:
1. Technologia wykrywania położenia pozwala śledzić miejsca w jamie ustnej, które w danej chwili szczotkujesz. Aplikacja używa w tym celu technologii rozpoznawania twarzy oraz sensorów ruchu, dzięki czemu podczas szczotkowania nic Ci nie umknie.
2. Będziesz codziennie otrzymywał aktualizacje, które pozwolą Ci utrzymać najwyższy możliwy poziom higieny jamy ustnej przez cały czas.
3. Po każdym myciu zębów otrzymasz informację zwrotną dotyczącą czasu szczotkowania i dokładności czyszczenia wszystkich obszarów jamy ustnej.
4. Możesz zaprogramować aplikację zgodnie z zaleceniami dentysty, by na bieżąco informowała Cię jak masz szczotkować zęby.
5. Możesz też wybrać, jak chcesz dbać o zęby - szczoteczka Oral - B Genius 9000 z łatwością dopasuje się do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji."


Tyle teorii a teraz praktyka i moje zdanie.

W otrzymanej paczce, oprócz samej szczoteczki znajdował się całkiem pokaźny zestaw elementów dodatkowych:



Pudełko zawierało:
- szczoteczkę
- 4 końcówki
- organizer na końcówki
- etui
- dwie ładowarki ( do etui i do samej szczoteczki )
- uchwyt na smartfon
- instrukcje
- list.

Od kiedy pamiętam zawsze miałam problem z nadmiernie osadzającą się płytka nazębną. Jakiś czas temu zakupiłam szczoteczkę elektryczną w nadziei na uporanie się z tym problemem. Jednak jak się okazało na nadziei się skończyło. Mimo regularnego mycia nie wiele pomagało używanie tej szczoteczki.

Do kampanii podchodziłam z dużą rezerwą. Po zakwalifikowaniu się i otrzymaniu Oral - B Genius 9000 pierwsze co zrobiłam, po otwarciu pudełka i sprawdzeniu czy szczoteczki nie trzeba naładować, to poszłam umyć zęby.
Od pierwszego użycia spodobała mi się możliwość regulacji obrotów.
Po bliższym zapoznaniu się z instrukcją i możliwościami nowej szczoteczki postanowiłam sprawdzić ją dokładniej.
Ściągnęłam aplikacje, która niestety działała tylko przez chwilkę - do ściągnięcia aktualizacji na telefon - przez co nie zdążyłam zbyt dobrze jej poznać. Później już nie chciała działać w ogóle, nad czym bardzo ubolewam, bo zapowiadała się dobra zabawa.

Mycie zębów z tą szczoteczką to nie tylko codzienny obowiązek i dbanie o higienę, ale i duża doza zabawy.

Mimo potknięcia związanego z aplikacją, i tak jestem zadowolona z otrzymanego produktu. Zwłaszcza, że w końcu mam spokój z osadzającym się kamieniem na zębach. Moje ząbki są czyściutkie i mimo, że jeszcze trochę brakuje im do śnieżnobiałego kolorku to i tak są jeszcze piękniejsze :)

Może cena nie jest najniższa, jednak uważam iż jest warta swojej ceny.


Daję 8 i zachęcam do zakupu, mimo niedziałającej aplikacji myślę, że każdy będzie zadowolony z tej szczoteczki.

Zainteresowanych odsyłam do poszukiwań Oral - B Genius 9000 w sklepach z elektroniką i wszelkiego rodzaju urządzeniami do domu

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia