Strony

52 kolory życia tom 3

środa, 26 lipca 2017

Udostępnij ten wpis:
A oto i kolejna część pięknej historii " 52 kolory życia, tom 3" Pani Magdaleny Kozioł.



W tej części romans naszych bohaterów kwitnie w najlepsze. Dowiadujemy się o relacjach jakie są między Jackiem a jego żoną. Jednocześnie uświadamia on sobie jak głębokie jest jego uczucie do Sally, i wzajemnie.
Niestety sielanka nie może trwać zbyt długo, podczas jednego ze spotkań Jacek zostaje wezwany do pracy na zastępstwo za chorego kolegę......
Sally zaś otwiera sklep i wraca do swojego domu.
Czy to będzie koniec pięknej nadmorskiej przygody?

Z tym tomem przemierzamy 6 kolejnych barwnych tygodni: turkusowy, cytrynowy, purpurowy, beżowy, perłowy, szmaragdowy,

Po raz kolejny autorka uraczyła nas niezliczonymi i nieziemsko malowniczymi opisami miejsc, sytuacji i uczuć.
Tu akcja także nieco przyspieszyła.
I co najważniejsze pojawia się jeszcze więcej emocji. Wątpliwości mieszają się z zatraceniem w uczuciu, życie ze śmiercią, wolny duch ze statecznością i oddaniem rodzinie.

Znowu lektura nakłania do zastanowienia się jak my zachowalibyśmy się stając w obliczu podobnych sytuacji, tym bardziej że wiele z opisach możemy spotkać w życiu codziennym.

Daję 7 i  zabieram się za kolejny tom.

Zainteresowanych odsyłam po więcej ja poniższe strony:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/3864637/52-kolory-zycia-t-3
oraz
https://www.youtube.com/watch?v=ZS1Gnj1EU_k

Cytaty jakie wpadły mi w oko:

"Nie da się zabić uczuć, bo nie mają ciała."

"....w życiu przeplatają się uczucia i emocje z wydarzeniami i różnymi okolicznościami, o których sami często nie możemy zdecydować."

"Nie ma substytutów prawdziwej miłości, niczym jej nie można zastąpić ani oszukać. Podróbki się nie sprawdzają w tej sferze."

"(...)I choćbyś uciekał
To ją gonisz
I choćbyś się skrywał
Szukasz jej
I choćbyś udawał żeś
Ślepy na nagość i głuchy na szept
Nie umkniesz jej
Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie zwyciężysz jej w sobie
To wiedz
Nie pokonasz miłości
Nie zwyciężysz jej
Odłożysz wszelką broń
Gdy ujrzysz ją (...)"

"Czemu ja cię spotkałam? Dlaczego się tak zakochałam? Przecież wszystko miałam poukładane, zaplanowane, normalne i uczciwe, a teraz nie wiem nawet, czy będę mogła cię zobaczyć..?

"musimy ponieść konsekwencje naszych przewinień na tej ziemi."

"jedyne, co warto na tym świecie, to kochać."

"Miłość nie jest trudna, ona jest piękna, ona jest brakiem lęku..."

"Całkiem sama jestem tu
Jedno krzesło, łóżko, stół
A w książce liść, gdzie jesteś ty
Przeczytam ci historię
Ty i ja nasz cały świat
W jednym rytmie serca dwa
Mam w oczach łzy, bo wiem, że ty
Nie będziesz nigdy, nigdy ze mną już
Po prostu stało się, w historii z książki mej
Nie było jej, odszedłeś stąd na zawsze
Stało się i choć nie było jej, odszedłeś stąd
Bo każdy ma swój czas."

"Być z tobą
Zanurzyć twarz
W twych dłoniach
I nie dotknąć nigdy dna
Nie odchodź
Proszę cię
Bo tylko z tobą
Tak mi dobrze, dobrze jest
Tak bezpiecznie czuję się
Nie, nie, nie szukałam miłości
Ona znalazła mnie
Chociaż nie wiem
Nie wiem nic o tobie
Skąd się nagle wziąłeś
W sercu mym
Nie wiem
Czy się już nie boję
Zakochać w tobie
Z całych sił."

"miłość.....Im bardziej okupiona trudami, które uda się pokonać, tym mocniejsza."

"szmaragd...Pomaga radzić sobie między innymi z uczuciem straty i żalu..."


Nie, o pochwaleniu się dedykacja nie zapomniałam. Po prostu tę część mam w formie e-book'a :)

Zapraszam na kolejną część, a dziś chciałabym życzyć dużo zdrowia, szczęścia i spełniania marzeń wszystkim moim imienniczkom, które w tym dniu świętują razem ze mną (Anna - w mojej wolnej definicji - najpopularniejsze imię występujące na całym świecie, z przetłumaczeniem którego nie ma problemu, niezależnie od języka jaki wybierzemy - a przynajmniej ja nie spotkałam się z sytuacją, w której byłyby takie problemy :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia