Strony

Smakija zestawy do smakowania

piątek, 10 marca 2017

Udostępnij ten wpis:
Chciałam Wam pokazać jakie zestawy przygotowałam do testów:
Jako że podczas zakupów nie dostałam jednego ze smaków musiałam się zadowolić 7 a nie 8 smakami, i 10 sztuk rozdysponować tak by poczęstować jak najszersze grono.
Brakujący smak zastąpiłam innym. W związku z czym powstały takie oto zestawy, które przeznaczyłam do poczęstunku podczas:


Wyjazdu do rodziny:




Zestaw składał się z:
1 x kaszka z sosem z truskawek
1 x kaszka z sosem z wiśni
2 x kaszka z czekoladą
1 x notesik.




Chrzcin:


Zestaw składał się z:
1 x kaszka z cynamonem
1 x kaszka śmietankowa
1 x kaszka z sosem z jabłek z cynamonem
1 x notesik
( zestaw specjalnie dobrany pod upodobania gości ).

Spotkania, z okazji dnia kobiet, z moimi serdecznymi koleżankami:


Zestaw składał się z:
1 x kaszka z sosem z malin
2 x kaszka z czekoladą
2 x notesik.

I oczywiście nasz zestaw, którym delektujemy się w domu:


Zestaw składa się z:
1 x notesik
1 x kaszka śmietankowa
1 x kaszka z cynamonem
1 x kaszka z sosem z jabłek z cynamonem
1 x kaszka z sosem z malin
2 x kaszka z sosem z wiśni
2 x kaszka z sosem z truskawek
2 x kaszka z czekoladą.

Już za kilka dni zapraszam na relacje ze spotkań i wrażeń degustatorów oraz oceną poszczególnych smaków.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia