Strony

Dzień kobiet i Smakija

poniedziałek, 20 marca 2017

Udostępnij ten wpis:
8 marca miałam okazję spotkać się z moimi serdecznymi koleżankami - jeszcze z czasów szkolnych.
Umówiłyśmy się w domu jednej z nich. Ale podział obowiązków dotyczył każdej uczestniczki.
Na mnie padło przygotowanie rozrywki.
Wykorzystałam tę okazję do zaprezentowania kaszek Smakija.





Zestaw przygotowany przeze mnie dla nich zawierał naszą ulubioną czekoladę :) Na odmianę postanowiłam zabrać również kaszkę z sosem z malin. Oraz oczywiście obdarować je notesikami.

Na temat mojego udziału w kampaniach nie musiałam opowiadać gdyż znają te historie już dość dobrze, ale o tym jak tym razem kampania przebiega już trzeba było coś powiedzieć.Tym bardziej że były bardzo zaciekawione, czy tym razem przeszła ona w miarę spokojnie czy znowu miałam jakieś przygody?
Niestety nieco je rozczarowałam gdyż tym razem obyło się bez problemów - kochane małpki.
Rzecz jasna były zachwycone, że po raz kolejny mogą pomóc mi w mojej pracy i ocenić otrzymane smakołyki. W nagrodę za to otrzymały po notesiku.

Żartom i wygłupom nie było końca. Dużo śmiechu i radości, zebranie opinii nie zajęło zbyt dużo czasu, ale za to degustacja i konwersacja była bardzo ciekawa :)

Dzięki temu spotkaniu dowiedziałam się, że Smakija ma dodatkowych dwóch fanów (a raczej fanki ), które wylizują kubeczki do ostatniej kropeleczki.


A po powrocie do domu zastałam taki oto widok:




Mąż i synek czekali na mnie z miłą niespodzianką i małym co nieco :) - każdy z własnym ulubionym smakiem.

Kto powiedział, że można zjeść tylko raz dziennie coś dobrego? Takich przysmaków oby jak najwięcej każdego dnia w naszych domach - życzę nie tylko sobie ale i wszystkim pozostałym. 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia