Strony

8 marca

środa, 8 marca 2017

Udostępnij ten wpis:
Wszystkim, którzy dziś świętują - nie tylko kobietom ale i solenizantom chciałam dziś złożyć najserdeczniejsze życzenia. Tradycyjnie: dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności.
A dla Pań tak bardziej z pieprzem:
"Szczęścia, zdrowia, pomarańczy
niech Wam chłopak nago tańczy" :)


Dla mnie jest to tym bardziej wyjątkowy dzień bo 8lat temu mój mąż po raz pierwszy odwiedził mnie (mimo że znamy się tak długo to na odwiedziny zdecydował się dopiero wtedy) właśnie 8marca.A rok później oświadczył mi się.

Mam nadzieję że jest więcej osób, które ten dzień mogą kojarzyć z bardzo przyjemnymi wspomnieniami.

Swoją drogą uważam że bez względu na oficjalne święto szacunek i miłość należy się każdemu, zawsze i wszędzie.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia