Strony

Podsumowanie Zott Primo - jogurt naturalny z dodatkami

czwartek, 10 listopada 2016

Udostępnij ten wpis:
Na koniec moje skromne zdanie na temat całej kampanii oraz poszczególnych smaków oferowanych jogurtów.

Ogólnie sam jogurt naturalny jest lekki i orzeźwiający,lekko kwaskowaty.Poszczególne dodatki-jest ich po prostu za mało w stosunku do ilości jogurtu. Jeśli kosztuje się samych dodatków to pozytywne opinie przeważały szale bardziej na korzyść tych owocowych. Dodatek w postaci musli jest ciekawym pomysłem,jednak nie przypadły nam do gustu,może również ze względu na ich małą ilość.
Moim zdaniem zmiana kształtu części na dodatki pozwoliłaby na zmieszczenie większe ich ilości co dałoby również możliwość lepszego "dostania się" do nich.
Osobiście przypadła nam bardziej do gustu brzoskwinia,jagoda i truskawka.
Wiśnia jest jak dla mnie za słodka.
Musli - no cóż.Wszystko zależy od upodobań-jak ktoś lubi może i takie jogurty komuś przypadły do gustu.
Na plus wszystkich smaków z pewnością podziałałaby zwiększona ilość dodatków.

Wiśnia:
wspólna ocena w skali od 1 do 10: 6.

Jagoda:
wspólna ocena,od 1do10:7.

Brzoskwinia:
wspólna ocena,od1do10:7.

Truskawka:
wspólna ocena:7.

Musli tropikalne:
wspólna ocena:3.

Musli czekolada-banan:
wspólna ocena:4.

Musli miodowe:
ocena:3.

Musli orzechowe:
ocena:4.

Opakowania ładnie prezentują się na półce w chłodni.
Pojemność-jak to mówi jeden mój znajomy "w sam raz na jeden raz" :)
Cena sugerowana nieco odstrasza,jednak oferowana w większość sklepów,które miałam okazję odwiedzić podczas poszukiwań jest już na poziomie godnym do zaakceptowania.
Ogólnie pomysł takiego deserku/przekąski jest całkiem niezły.Zwłaszcza dla lubiących jogurty naturalne lub po prostu nie mogących jeść innych jogurtów.
Czy całkiem zdrowie/dietetyczne?Ze względu na cukier w dodatkach raczej nie bardzo.Może wartałoby pomyśleć o zastąpieniu cukru np. syropem z agawy.Choć diabetyk nie miał nic przeciwko tej stosunkowo niewielkiej ilość-zwłaszcza po zmieszaniu z jogurtem.
  
Najlepsza ocena należy się chyba torbie na zakupy,która jest niezwykle pojemna.Zarówno ja,jak i osoby,które otrzymały ode mnie swoje egzemplarze, są bardzo z nich zadowolone.
Dodatkowo ich wzornictwo chwyta za oczy każdego a zwłaszcza wielbicieli klimatu.
Ocena 9:10-ale tylko dlatego że nie miałam okazji jeszcze tak dobrze przetestować jej wytrzymałości.



Na koniec kilka słów odnośnie całej kampanii.
Moim zdaniem ktoś nieco zawalił z dystrybucją i mimo początkowej radości z dostania się do niej nieco mnie rozczarowała próba nabycia potrzebnych jogurtów.Z tego co zauważyłam nie tylko ja miałam z tym problem i gdyby nie uprzejmość obsługi jednego sklepu nie tylko ja ale i kilka innych osób mielibyśmy niezły problem żeby wywiązać się z zadania jakie przed nami stanęło.Tym bardziej że po pierwszym tygodniu poszukiwań byłam już bliska poddania się.No, ale kto mówił że zawsze musi być łatwo.

Cieszy mnie jednak najbardziej zadowolenie pani która choruje na cukrzycę.Dzięki kampanii miała okazję poznać produkt odpowiedni dla niej i dziś może cieszyć się jogurtami,na które do tej pory nie mogła sobie zbyt często pozwolić,a które tak lubi.

Moimi głównymi testerami byli dorośli.Mimo założenia że to dobry pomysł na zdrową przekąskę/deserek również dla dzieci - one nie za bardzo chciały współpracować.Nawet mój mały smakosz mimo początkowego zainteresowania szybko stracił zapał.A jeśli już sięgał po jogurt to rezygnował z jedzenia po kilku kęsach - z dwojga do wyboru bardziej smakowały mu dodatki,niż sam jogurt.choć i te szybko odstawiał na bok.

Bardzo dziękuję wszystkim, z którymi miałam okazję się spotkać w celu opowiedzenia o kampanii, przekazania jogurtów oraz zebrania opinii.Mimo że nie udało się tego zrobić w sposób o jakim myślałam zgłaszając się do projektu i tak jestem zadowolona że udało się zorganizować to w inny sposób i najważniejsze - cel został osiągnięty.

Dziękuję również za pozytywne rozpatrzenie zgłoszenia i przyjęcie mnie do grona ambasadorów.Mimo początkowych problemów miałam okazję nabyć kolejne doświadczenie oraz spróbować czegoś nowego.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia