Strony

Moje pisanie

sobota, 19 listopada 2016

Udostępnij ten wpis:
Nie tylko lubię czytać książki,opowiadania,wiersze.Zdarza mi się również "tworzyć" własne męczydusze :)
Tak!
Tak nazywam to co uda mi się napisać.Najczęściej piszę o tym co mi na duszy leży.W dzieciństwie pisałam opowiadania o księżniczkach.Ostatnio coraz częściej zdarzają się tematy bardziej dla dorosłych.Dość sporo mojej "twórczości" jest oparta o przemyślenia z dnia codziennego lub ma swoje podłoże we wspomnieniach,zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych, lub jest całkowicie oderwana od rzeczywistości.Jednak moja wyobraźnia jest tak bujna że ma chyba nieograniczone pole :)
Piszę co mi ślina na język przyniesie i kiedy czuję taką potrzebę.Czasem jest nostalgicznie,poważnie,a czasem wychodzi śmiesznie lub wręcz głupkowato.Nie lubię zastanawiać się nad takimi rzeczami jak interpunkcja oraz czy to, co napisałam komuś przypadnie do gustu? czy może zostanę skrytykowana? Gdy mam taką ochotę liczy się tylko pisanie i nic poza tym.Czasem tylko przychodzi refleksja czy pokazywać to komukolwiek czy nie.
Każdy ma jakiś swój sposób na pozbycie się emocji, które go rozsadzają,a najgorsze co może być to tłumienie wszystkiego w sobie.A moim jest właśnie pisanie.


Nie chce więcej pisać do szuflady. Tak więc jak będę miała taki kaprys to możecie spodziewać się że znajdziecie u mnie oprócz testów i recenzji  również moje "męczydusze".

Hmmmmm..... może akurat komuś się spodoba? Albo ktoś zasugeruje o czym chciałby przeczytać napisany przeze mnie tekst.





I tak jak podczas czytania, niemal z każdej kolejnej pozycji biorę jakąś cząstkę dla siebie.Tak podczas pisania zostawiam w tekście jakiś mały kawałek siebie.

Tak wiele myśli jest w mojej głowie,
Kto wie?Kto je wypowie?
Kto zrozumieć zdoła?

Do następnego razu :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia