Strony

Witam

czwartek, 13 października 2016

Udostępnij ten wpis:
Witam,
Jestem Anka i mam nadzieję że to co mam do powiedzenia i czym będę się tu dzielić nie zanudzi nikogo.
Jestem żoną wspaniałego faceta,który jak każdy chłop swoją kobietę,czasem doprowadza mnie do szału-i z wzajemnością. Mamy  2,5letniego synka,który w mgnieniu oka z aniołeczka zmienia się w diabełka i na odwrót :)

Lubię czytać książki,jeździć na wycieczki bliższe i dalsze oraz spędzać czas na wszelkiego rodzaju pracach przydomowych. Swoją pasją do poznawania otaczającego świata poprzez czytanie i wszelkiego rodzaju podróże staram się zarazić moją latorośl - za kilka,kilkanaście lat zobaczymy na ile mi się to udało.

Lubię poznawać wszelkie nowości pojawiające się na rynku.Od kosmetyków dla siebie,rodziny oraz domu i samochodu,przez zabawki i ubrania,po produkty spożywcze wchodzące na rynek oraz mniejsze i większe  inne sprzęty przydatne na co dzień w życiu każdego - robię to tym chętniej jak im bardziej ułatwiają one życie oraz pozwalają zaoszczędzić tak cenny dziś dla każdego czas.Najbardziej cieszy mnie jednak wynajdywanie prawdziwych perełek w każdej dziedzinie codzienności.
Mam zamiar pisać przede wszystkim o testowanych wszelkiego rodzaju produktach,ale myślę że nie zabraknie również recenzji książkowych i info z życia codziennego oraz przemyśleń na różne tematy.


Serdecznie zapraszam - myślę że każdy znajdzie tu coś dla siebie :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia