Strony

Testowanie

czwartek, 13 października 2016

Udostępnij ten wpis:
7.10.2016 o 20:50 taką oto wspaniałą wiadomość otrzymałam:

"Gratulujemy - do projektu Zott Primo wybraliśmy właśnie Ciebie!

Z ogromną radością chcielibyśmy powitać Cię w gronie 5000 Ambasadorów, którzy wypróbują zupełną nowość - Jogurt Naturalny z dodatkami Zott Primo!
Wybraliśmy właśnie Ciebie, ponieważ spełniasz kryteria marki Zott Primo, a Twoje zgłoszenie przekonało nas, że Twoja aktywność w projekcie wpłynie na jego sukces!...."

SUPER!!!!!!!!!
Wczoraj był kurier z zestawem dla ambasadora.Wszystko przestudiowałam po raz kolejny.Torby jeszcze bardziej jak mnie spodobały się Pawełkowi.Wszystko fajnie,ale......

Rozczarowanie przyszło w momencie kiedy wybrałam się na zakupy żeby zaopatrzyć się w ww jogurty.Od soboty-bo dopiero wtedy odczytałam wiadomość-objeździłam wszystkie sklepy w okolicy iiiiiiiiii Jestem w rozpaczy.Gdybym mogła zakupić pojedyncze sztuki skompletowanie zestawu nie było by aż takim problemem.W każdym z odwiedzanych sklepów na półkach zostają ostanie sztuki lub nie ma wcale,a Panie z obsługi z uśmiechem na twarzy informują że dostawa będzie w tym a tym dniu więc wtedy proszę pytać.Tak więc może do końca trwania projektu uda mi się skompletować wszystkie smaki.
Więcej napiszę na czasie :)
A oto mój Ambasadorski zestaw,który przyjechał od trnd:
 



P.S.  Torby są na prawdę super :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia