Strony

Dziękuję za spotkanie :)

poniedziałek, 24 października 2016

Udostępnij ten wpis:

Tak prezentuje się zestaw,który pojechał do diabetyka.

W sobotę odwiedziłam koleżankę której zawiozłam ten zestaw,którym poczęstowała się również jej mama.
Panie bardzo zadowolone - wybrałam ich ulubione smaki - ale również dlatego że w składzie brak laktozy.
Mają małe zastrzeżenie - zbyt mała ilość dodatków!!!. No i ciężko dostać.
Oczywiście spotkanie nie obyło bez rozmowy w jaki sposób dostałam się do programu i jak to wszystko działa.
Przy kawie i ciasteczku opowiadałam wszystko po kolei.Obie słuchały z zainteresowaniem oraz wyraziły swoje zaciekawienie takim sposobem współpracy.

 W ich opinii:
Opakowania chwytające za oczy.
Pojemność jogurtu w sam raz na przekąskę lub deserek.
Pojemność dodatków - mało!
Cena przyzwoita.
Ze względu na małą ilość cukru idealne dla diabetyka.

W kolejnych wpisach relacja z wrażeń smakowych mojej rodziny oraz innych smakoszy.
Zapraszam :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia