Strony

Propss

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Udostępnij ten wpis:

 W ten gorący czas, bez względu na epidemię, chce się pić. Dziś mam coś co idealnie nadaje się do tego celu. 

 Napoje od Propss nadają się nie tylko do ugaszenia pragnienia. 

 Są również idealnym źródłem witamin, mikro- i makroelementów oraz flawonoidów.

 Napoje słodzone stewią z dodatkiem cukru.

Wegetariańskie tylko z naturalnych składników. 

 Lekko gazowane i bezalkoholowe. 

Zgodnie z opisem Szafran łagodzi objawy depresyjne, wspiera dobry nastrój, pomaga w zwalczaniu niepokoju i wspomaga zdrowy sen.

W smaku powiedziałabym, że lekko pomarańczowy i lekki. Nie obciąża żołądka czy jakoś agresywnie atakuje kubki smakowe. Bardzo subtelny i przyjemny.

 Węglowa Cola według opisu nie zawiera kofeiny, zawiera aktywny węgiel, który przyciąga do siebie toksyny i oczyszcza organizm, wybiela zęby iiiii...... zawiera o połowę mniej cukru.

W smaku powiem szczerze, że mnie przypomina trochę w smaku syrop z sosny - tylko mniej słodki :) Dałam na spróbę synowi i mężowi i stwierdzili że normalna cola tylko mniej słodka. Więc może tylko ja mam takie dziwne skojarzenie. Ale moim zdaniem już sam fakt że nie jest tak potwornie słodka jak oryginalna cola daje jej ogromny plus. Czy działa detoksycznie? Trudno mi to ocenić po kilku łykach, ale jestem niemal pewna, że krzywdy też nie robi (chociażby ze względu na cukier. 

Niezależnie od smaku, myślę że jeszcze nie raz, z przyjemnością sięgnę po te właśnie napoje. Chociażby ze względu na poręczność opakowań. Butelki szklane (kolejny plus) o pojemności 330ml moim zdaniem są w sam raz - nie za duże, nie za małe - aby wrzucić do plecaka i zabrać na piknik, spacer czy nad wodę. Jak dla mnie i mojej rodzinki idealnie komponują się z każdym posiłkiem.

Daję 10 i zachęcam do spróbowania :)

Zainteresowanych odsyłam na Fp Propss

Za napoje dziękuję firmie Propss

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia