Strony

Ambasada Zapachu dla niego

wtorek, 18 sierpnia 2020

Udostępnij ten wpis:

Ambasada Zapachu w swojej ofercie posiada nie tylko produkty dla Pań. Panowie również znajdą tu coś dla siebie.

Zapach 071 to grupa orientalno - przyprawowa.
Nuta głowy: bergamotka, czarny pieprz, biały pieprz.
Nuta serca: cedr, szałwia.
Baza: fasola tonka, drzewo bursztynowe, kakao.
Wyrazisty zapach zwłaszcza cedru.

Zapach 250 to grupa piżmowa.
Nuta głowy: bergamotka, mandarynka, cytryna, jabłko.
Nuta serca: cyklamen, irys, róża, jaśmin.
Baza: cedr, drzewo sandałowe, piżmo.
Wyraziste zapachy cytryny i jabłka.

Chwilę mi zeszło zanim namówiłam męża do spróbowania czegoś nowego. Jak to chłop najchętniej używałby przez cały czas tego samego zapachu.

Ale po długich, a ciężkich w końcu się udało.
Zapach 071 przede wszystkim przypadł mu do gustu.

Bardzo długo utrzymuje się na skórze i nawet po całym dniu pracy maskuje przykry zapach.


Zarówno ja jak i mąż raczej nie przepadamy za zapachami orientalnymi, ale te nas pozytywnie zaskoczyły. Nie przytłaczają, delikatnie otulają ciało i powoli i długo uwalniają swój zapach.
Podobnie jak w przypadku zapachów damskich nie miałam okazji zapoznać się z oryginałami, ale i te męskie myślę, że swobodnie mogą z nimi konkurować. Tym bardziej, że są na wyciągnięcie ręki zwykłego śmiertelnika. W końcu nie tylko my kobiety chcemy prezentować się korzystnie. Nasi panowie również powinni o siebie dbać, tak na co dzień jak i od święta. 

Zapachy z oferty męskiej są doskonałym uzupełnieniem linii damskiej. Zarówno jedne jak i drugie są doskonałym pomysłem na prezent dla siebie jak i na prezent dla najbliższych.

Daję 9 i zachęcam do skorzystania z oferty :)

Zainteresowanych odsyłam na Fp Ambasady

Ślicznie dziękuję za testerki, możliwość zapoznania się z ofertą i wypróbowania produktów.

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia