Strony

Maseczki Originto

piątek, 10 stycznia 2020

Udostępnij ten wpis:
Dziś mam dość oryginalną recenzję, nie tylko dla osób dbających o zdrowie.
Maseczki od Originto


Maseczki są bardzo mięciutkie


 i przyjemne w dotyku.


Łatwo je założyć dzięki specjalnym "uszkom".

 
Nie zsuwają się, nie spadają.


A dodatkowo wyglądają mega.


Jak widać maseczki są bardziej stonowane jak i nieco fikuśne ;)





Ładne i trwałe, nawet po kilku praniach nie rozciągnęły się i nie wyblakły.
Myślę, że jest to jeden z lepszych sposobów na choć minimalne zabezpieczenie się przed wieloma nieporządnymi drobinkami jakie krążą w powietrzu. No i co by nie mówić eko.
I choć jestem nimi oczarowana to jednak osobiście chyba muszę po prostu się do nich przyzwyczaić i nauczyć w nich chodzić.
Dlaczego?

Bo nie lubię gdy parują mi okulary, a mając maseczkę na twarzy póki co nie udało mi się tego uniknąć - jeśli ma ktoś jakąś mądrą radę to słucham (i nie mówią o radach typu "nie noś okularów", "zacznij chodzić w soczewkach" etc.)

Daję 8 i zachęcam do odwiedzenia strony ;)

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

Sklep

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia