Strony

Souvre - Maska ze Złotem

niedziela, 14 października 2018

Udostępnij ten wpis:
Dziś kolejny z wpisów kosmetycznych. Tym razem Maska ze Złotem Souvre otrzymana od strony KOLAGENOWE LOVE


"Masko ze złotem są wyjątkowym produktem, który zawiera bogactwo składników aktywnych, a wśród nich wyjątkowe i cenne cząsteczki złota. Jego dobroczynne działanie wspierane jest przez intensywne, regenerujące i odżywcze działanie Kolagenu i Elastyny, a także Witaminy B5 oraz niezwykle silne, nawilżające właściwości Soli sodowej PCA i Kwasu hialuronowego.


Ponadto w składzie maski znaleźć można bogaty w esencjalne składniki aktywne Ekstrakt z Aloesu i dobrze znaną pogromczynię wolnych rodników - Witaminę E."


W opakowaniu jest 3 maski, więc nie wystarcza może ona na jakąś wielką ilość zabiegów, jednak i tak warto po nią sięgnąć, chociażby ze względu na właściwości odżywcze jakie daje naszej skórze i jak poprawia jej wygląd. Po zabiegu skóra jest rozświetlona, wygładzona, bardziej elastyczna, znika napięcie, widać że została dogłębnie odżywiona.


Maskę można wykorzystać kilkukrotnie.

Jak dla mnie produkt rewelacyjny. Moja skóra była bardzo wysuszona a już po pierwszym zabiegu zauważyłam poprawę jej kondycji, z czego jestem niezmiernie zadowolona :)

Daję 10 i zachęcam do skorzystania z tego niesamowitego wynalazku.

Zainteresowanych odsyłam na poniższą stronę:

FB

Zachęcam również do kontaktu ze mną, gdyby ktoś był zainteresowany bliższym zapoznaniem się z ofertą i/lub z innymi produktami.

Zapraszam na kolejne wpisy :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia