Strony

Bielizna

wtorek, 18 września 2018

Udostępnij ten wpis:
Po raz kolejny mam okazję zaprezentować Wam niesamowitą bieliznę jaką w swojej ofercie posiada ewiola.pl

Tym razem są to majtki wyszczuplające


Bardzo elastyczne, a jednocześnie bardzo wygodne.


Idealnie dopasowują się do ciała, które dokładnie opinają dzięki czemu modelują pośladki, wyszczuplają brzuch, kształtują talię i biodra.


 Jak zawsze doskonała dbałość i jakość materiału oraz wykończenie. Szwy, które nie gniotą, nie wpijają się w ciało.


Sylikon antyrolujący, dzięki któremu majtki nie zsuwają się.



Jak dla mnie po raz kolejny doskonały produkt dla kobiet takich jak ja. Kobiet które mają nieco więcej ciała, a którym od czasu do czasu przydałaby się szybka metamorfoza wyglądu.
Majtki doskonale nadają się zarówno pod spodnie jak i pod spódnicę, a zwłaszcza pod sukienkę.

Daję 10 i zdecydowanie zachęcam do zakupów.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wpisy :)

3 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Zawistowska5 września 2019 04:58

    Każda bielizna jest warta tego aby zwrócić na nią uwagę, dlatego jak ja wejdę do sklepu z bielizną o tu klik to wtedy wiem, że mogę spędzać przed komputerem wiele godzin. Tym bardziej, że raczej każda z nas jest taka, iż chociaż raz w miesiącu musi sobie coś dokupić z bielizny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia