Strony

Przyprawy

sobota, 22 grudnia 2018

Udostępnij ten wpis:
Przed zbliżającymi się świętami mam okazję Wam przedstawić coś co z pewnością każdemu przyda się w tym czasie.
Przyprawy od Kociołek Smaków


Przyprawy na ogól poprawiają i podkreślają smak wszelkich potraw.


Miałam okazję wypróbować póki co raptem kilka z zestawu jaki do nas dotarł, ale są one bardzo aromatyczne i już niewielka ilość pozwala na uzyskanie magicznego rezultatu.


Wydobycie pełni aromatu i podkreślenie smaku przygotowywanym potrawom.


Na zdjęciach jest tylko mała część tego co możemy znaleźć w ofercie Kociołka.


Na słowo musicie mi uwierzyć, albo najlepiej zamówcie i się sami się przekonajcie, jak bardzo są aromatyczne te przyprawy.


Zapewniam Was, iż po raz kolejny z pewnością sięgnę również po przyprawy dostępne w ofercie Kociołka Smaków.


W sklepie znajdziemy bardzo wiele różnych przypraw oraz ich mieszanek. Dodatkowo zioła, pestki, suszone warzywa czy różne akcesoria.

Na czasie będę miała również okazję wypróbować kolejną partię przypraw - w końcu zbliżają się święta :)


Przyprawy są pakowane po 25 i 50 gram. Jednak w sklepiku można znaleźć różne gramatury.
Przy okazji dowiedziałam się gdzie szukać gdy ponownie zamarzy mi się zabawa w wędzenie mięska ;)

Daję 10 i jak najbardziej polecam

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

SKLEP

Zapraszam na kolejne wpisy :)

1 komentarz

  1. Na pewno bsrdzo przydały się do świątecznych pierniczków :) i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia