Strony

Łapacz snów

wtorek, 18 grudnia 2018

Udostępnij ten wpis:
Nie wiem jak kto, ale ja lubię ładne rzeczy. Dlatego chciałabym dziś Wam pokazać małe arcydzieło wykonane przez Moje dekoracje - dream catcher.


Chyba nikomu nie muszę tłumaczyć do czego służą i jaką rolę mają pełnić łapacze snów?


Poza ich praktyczną funkcją powinny również ładnie się prezentować.


I jak widzicie nie ma tu nic przypadkowego.


Doskonały dobór kolorów,


a także dodatków.


Dbałość o detale


oraz solidne wykonanie


sprawiają, że łapacz jest istnym dziełem sztuki.


Sami widzicie na zdjęciach - choć zdaję sobie sprawę, że kiepski ze mnie fotograf - iż łapacz jest po prostu śliczny i bardzo solidnie wykonany. Zwinne paluszki Pani, która go wykonała nie pominęły żadnego elementu i wszystko razem tworzy piękną kompozycję.


Czy spełnia swoją funkcję i wyłapuje złe sny? O tym ciężko mi powiedzieć gdyż zazwyczaj i tak nie pamiętam czy w ogóle coś mi się śniło.


Jedno za to wiem na pewno - prezentuje się znakomicie niezależnie od miejsca, w którym się znajduje. Nadaje się zarówno do pokoju dziecięcego jak i do sypialni dorosłych czy pokoju gościnnego.

Daję 10 i polecam.

Zainteresowanych odsyłam na poniższą stronę:

fb

Zapraszam na kolejne wpisy :)

1 komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia