Strony

Canpol babies - Blogosfera

środa, 7 grudnia 2016

Udostępnij ten wpis:
Witam Was.
Wiecie co?
Lubię wyzwania.
Coraz częściej mam ochotę rozszerzyć swoją przygodę z blogiem i spróbować sił w organizowaniu konkursów. Ostatnio znalazłam informację że Canpol babies co miesiąc organizuje nabór na kolejnych testerów ich produktów. 
Iiiiiiiiiii...............
Jak by było inaczej?
Wysłałam zgłoszenie i trzymam kciuki żeby się udało dostać.
Trzymajcie kciuki ze mną bo jeśli się uda to będzie konkurs , w którym nagrodę będzie sponsorował dla Was Canpol babies.

Zainteresowanych zachęcam również do wzięcia udziału,a poniżej dodaję link:

http://canpolbabies.com/pl/blogosfera 

Co Wy na takie moje szaleństwo?
Hmmm.
Nawet jak się komuś nie podoba to myślę że znajdą się osoby którym przypadnie to do gustu i będą z tego powodu bardzo zadowoleni - zwłaszcza jak się okaże że wygrał :)
 Tak więc trzymać kciuki żeby mi się jednak udało :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia