Strony

Lakier do włosów

wtorek, 16 lipca 2019

Udostępnij ten wpis:
Pora na ostatni w najbliższym czasie produkt od Lisap Milano Polska.


Tym razem lakier do włosów LISYNET TWO


"Bardzo mocno utrwalający lakier do włosów zawierający najnowsza technologię.
POLIMERY IT – potrzebne do nadania kształtu fryzurze
SILSOFT SHINE – markomolekuły krzemowe odżywiają i nawilżają włosy.
SILSOFT PROTECTION  – chroni przed wilgocią i czynnikami zewnętrznymi."


Sposób użycia:
Spryskać suche lub lekko wilgotne włosy.


Jak już wiecie, ja się nie "bawię" moimi włosami (no poza farbowaniem), ale czasem nawet zwykłego koka jak zrobię to chciałabym, żeby się nie rozpadł po kilku ruchach głową lub nie potrzebowała do jego stabilizacji miliona wsuwek.


Wygląda na to, że w końcu trafiłam właśnie na taki produkt, który mi tę czynność zdecydowanie ułatwia. Wystarczy, że spryskam włosy i mam pewność, że cały dzień mam spokój z ich poprawianiem, bo znowu się nie chce trzymać i non stop się rozpada.


Daję 9 i zdecydowanie polecam.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia