Strony

Garnier Maska KOMPRES MOINSTURE +

niedziela, 12 lutego 2017

Udostępnij ten wpis:
Dziś mam dla Was recenzję maski od Garnier.



Ja miałam okazję przetestować maskę "KOMPRES MOISTURE+ SUPER NAWILŻENIE DLA SKÓRY ODWODNIONEJ. Ekstrakt z granatu + kwas hialuronowy + serum nawilżające.
Ekwiwalent tygodnia nawilżania w zaledwie 15minut.
Zainspirowany wiodącym trendem w pielęgnacji skóry pochodzącym z Azji. Garnier Skin Naturals przedstawia Maski Kompres Moisture + Super Nawilżenie. Ta nowa generacja maseczek na płótnie,zainspirowana azjatyckimi badaniami naukowymi, stanowi swoisą bombę skutecznosci dla jędrnej,pełne energii skóry o zdrowym blasku.
MOISTURE+ AQUA BOMB MASKA KOMPRES SUPER NAWILŻENIE I WYGŁADZENIE.Skóra jest intensywnie nawilżona, wygładzona,jędrna i pełna blasku.
Jak stosować?
1. Rozłóż maseczkę.Ostrożnie nałóż tkaninę białą stroną na czystą skórę Niebieska warstwa ochronna powinna być widoczna na zewnątrz.
2. Ściągnij niebieską warstwę ochronną.
3. dopasuj maseczkę do konturów twarzy. Pozostaw na 15 minut. Maseczka idealnie przylega do twarzy, więc możesz poświęcić ten czas na co zechcesz.
4. Zdejmij maseczkę. Pozostałości formuły wmasuj w skórę lub zmyj ją za pomocą wacika. Dla uzyskania najlepszych efektów stosuj 3 razy w tygodniu."

To tyle teorii.
W praktyce, no cóż.... Pierwszy raz miałam okazję stosować taką maskę. I........ lepiej żebym się nie chwaliła zdjęciem jak w niej wyglądałam :) Syn patrzył na mnie jak na ufo a na końcu powiedział "mama!!!! bleeeee"- tak wielkich oczu u niego jeszcze nie widziałam.
O ile z nałożeniem miałam trochę problem, bo wcale nie chciała się tak łatwo dać nałożyć jak to z opisu wynikało (ale to może kwestia wprawy), o tyle efekt był niesamowity. Podczas gdy maskę miałam na twarzy ręce miałam wolne i spokojnie mogłam rozwiesić pranie.
Po zdjęciu tkaniny na skórze została delikatna warstwa "kremu", którym była nasączona. Wmasowałam ją.
Już podczas noszenia maski miałam wrażenie że moja skóra robi się się bardziej elastyczna. Napięcie jakby ustąpiło,a po wchłonięciu się całej formuły zrobiła się bardzo delikatna. Wręcz miałam wrażenie jakby na mojej twarzy zrobiła się druga skóra. Niewidzialna ochronna warstwa. Efekt utrzymywał się przez kilka dni. I nawet po umyciu wrażenie drugiej skóry nie znikało. Jednak co piękne szybko się kończy i po około 2-3 dniach owo uczucie zniknęło.

W mojej skali oceniam na 8.
Polecam z pewnością osobom, które jak ja mają problem z bardzo suchą skórą.

Po więcej informacji zapraszam:
http://www.garnier.pl/twarz/piekno/garnier/moistureplus/masks-innovation

Ślicznie dziękuję za możliwość przetestowania.
Zapraszam na kolejne wpisy nie tylko kosmetyczne i książkowe :)
Do następnego razu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia