Strony

Patera wielofunkcyjna

niedziela, 1 stycznia 2017

Udostępnij ten wpis:
Zapraszam na prezentację patery wielofunkcyjnej.

Co prawda nie korzystam na co dzień z takiego sprzętu bo nie ma takiej potrzeby jednak ten bardzo mi się spodobał.A przy większych imprezach jest na prawdę bardzo przydatne. Tym bardziej, że nasza najbliższa rodzina liczy blisko30osób więc jest przydatne, bo zajmuje znacznie mniej miejsca niż do tej pory stawianie kilku półmisków z różnymi rzeczami.Owszem średnica jest stosunkowo duża,ale dzięki temu nie trzeba latać co chwilę i dokładać bo czegoś brakło.
A możliwość kombinacji ustawienia pozwala na szerokie wykorzystanie patery:
- patera na torty i ciasta
- misa na sałatkę
- taca na przekąski z miseczką na dip
- waza na poncz
- wysoka pokrywa do osłonięcia tortu
- taca z przykrywką, która chroni przekąski przed wysychaniem.

Co będę dużo mówić? Zapraszam na sesję zdjęciową:










Ja wykorzystałam go w trakcie świąt do podania przekąsek i powiem szczerze że wszyscy byli zachwyceni jego zastosowaniem i uniwersalnością ( oczywiście o zrobieniu zdjęcia w pośpiechu zapomniałam więc musicie zadowolić się tymi, które są.
Nie testowałam wytrzymałości na uderzenia lub inne wypadki, jednak jako tako wygląda na dość solidnie wykonane.

Polecam ten produkt bo jest na prawdę rewelacyjny.

W mojej skali oceniam go na: 10!!!

A na czasie wpis o woku i patelni grillowej :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia