Strony

Grupa Wydawnicza Aktualności OCHRONY ŚRODOWISKA

piątek, 24 listopada 2017

Udostępnij ten wpis:
Dziś zaprezentuję Wam pismo "Ochrona Środowiska" od Grupy Wydawniczej.


Otrzymałam bezpłatny egzemplarz o ochronie środowiska. 
"Aktualności prawne - Interpretacje - Sprawozdania"
Znajdziemy w tym numerze informacje na przykład o tym jak pozbyć się zużytych mebli, przygotowaniu raportu do KOBiZE, opłatach środowiskowych za ścieki - jak należy ją obliczać oraz informacje o karcie odpadów, wycince drzew.


Prawdę powiedziawszy zapoznałam się z broszurą, jednak dla mnie jako zwykłego zjadacza chleba nie ma ona zbyt wielu istotnych informacji. Dla przedsiębiorcy lub kogoś kto prowadzi jakąś działalność gospodarzą z pewnością treść zawarta w tym informatorze udzieli bardzo wielu cennych wiadomości.

Język jaki został użyty, jest bardzo profesjonalny jednak nawet dla niewtajemniczonych dość łatwy do przyswojenia i wiadomo o co chodzi.
W kalendarium zamieszczono spis obowiązków przedsiębiorcy, które i w jakim terminie powinien wykonać.

Nie ma reklam, a układ tekstu jest przejrzyście skomponowany.

Jedno co mnie drażni, to fakt że nie lubię gdy część tekstu jest np. na pierwszej stronie, a reszta na 5 czy 10. A tu właśnie tak ,jak w większości czasopism, właśnie jest. Zaczynasz czytać i żeby skończyć musisz wertować kilka stron.

W mojej skali oceniam na 5 ze względu na małą przydatność - dla mnie. I polecam przede wszystkim osobom zajmującym się zagadnieniami ochrony środowiska.

Więcej informacji znajdziecie wchodząc na na stronę:
na, której znajdziecie również wzory dokumentów czy karty odpadów.

Zapraszam również na pozostałe wpisy z zagadnień o ochronie środowiska.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia